Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kilis Valiliği
KİLİS İL ÖZEL İDARESİ
KİLİS İL ÖZEL İDARESİ
KİLİS İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetmelikler E-BORDRO Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat Yönetmelikler Çalışmalarımız
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları İhaleler Faaliyet Raporları Performans Programı Stratejik Plan Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
18
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetmelikler
    • E-BORDRO
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemleri
      • Meclis Kararları
      • Komisyon Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Kararları
    • Köydes
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Yönetmelikler
    • Çalışmalarımız
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • İhaleler
    • Faaliyet Raporları
    • Performans Programı
    • Stratejik Plan
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetmelikler
  • E-BORDRO
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Komisyon Kararları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • Köydes
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Yönetmelikler
  • Çalışmalarımız

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

 

İbrahim SÖYLER
Mali Hizmetler Müdürü
İLETİŞİM
0348 813 10 23 Dahili : 127
Kilis İl Özel İdaresi
 
 
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜNCE YÜRÜTÜLECEK GÖREVLER
 

İl Özel İdaremiz Bünyesinde bulunan Ödenek Tahsisi Yapılmış ve Harcama Yetkisi verilmiş şube Müdürlüklerinin ve Genel Bütçe Kapsamında bulunan İdarelerin İl Özel İdaremize aktarılan bütçe ve ödenek dahilindeki  ihtiyacı olan tüm mal ve hizmet alımı  ile yapım ile ilgili ihalelerini 4734 Sayılı Devlet İhale Kanunu ve Buna bağlı Yönetmelik ve Tebliğler uyarınca yapmak ve sonuçlandırmak.

Harcama Yetkisi verilen ve ödenek tahsisi edilen İl Özel İdaremiz Bünyesindeki Birim Müdürlükleri tarafından alınacak olan mal, hizmet ve yapım işinin ihale dosyası (Teknik Şartname, Yaklaşık Maliyet ve İhale Onay Belgesi) hazırlanarak ihale birimimize gönderilecektir.

İhale birimi tarafından gönderilen ihale dosyası incelenerek , eksik hususlar ve bilgiler bulunması durumunda ilgili birim müdürü ile irtibata geçerek düzeltilmesi sağlanacaktır.

İhale biriminde ilan ödeneği bulunmadığından ihale ile ilgili ilan bedelleri ilgili birim tarafından ödemesi yapılacaktır.

4734 ve 4735 sayılı Kanununlar kapsamında mal, hizmet satın alma ve yapım işleri ile ilgili ihaleleri yapacaktır.

Oluşturulacak komisyonlar için ilgili birimden uzman / teknik personeli alacaktır.

Birim tarafından işin sözleşmesi düzenlendikten sonra  ihale dosyası ilgili birimlere gönderilecektir.

Sözleşme düzenlendikten sonra ilgili birimlerin yapacağı faaliyetler hakkında bilgi vermek ve gerekli takibi yapmak.

Birim personelinin yerine getirdiği hizmet alanın  uzmanlık gerektirmesi nedeniyle uzmanlaşmış kadrolardan oluşmasını sağlamak ve mevcut personelin alanında uzmanlaşması için gerekli eğitimlere/kurslara katılımı sağlanacaktır.

Birimdeki  evrakların dosyalama ve arşivleme işlerini yaptırmak.

Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar veya destek unsuru olarak  üst yönetime bilgilendirme, görüş ve  önerilerde bulunmak.

BÜTÇE BÜROSU GÖREVLERİ
 
İl Özel İdaresi’nin mali yıl bütçe taslağını hazırlamak.
    
İzleyen 2 yılın bütçe tahminlerini yapmak.
 
Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ödenek göndermek.
 
Birimce yapılacak tahakkukların  ödenek kontrolünü  ve takibini yapmak.
 
Ödeneklerin tenkis işlemlerinin takip ve kontrolünü yapmak.
 
Harcama yetkililerine bütçeye ilişkin gerekli bilgileri aktarmak.
 
İlgili kurumlara, bütçeleri ile ilgili bilgileri ve kanunlar gereği bütçeden ayrılan payları göndermek.
 
Bakanlıklardan muhtelif işler için gönderilen ödeneklerin ilgili kurumlara aktarılmasına ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
 
İl Özel İdaresi’nin mali yıl bütçe taslağını hazırlamak.    
 
İzleyen 2 yılın bütçe tahminlerini yapmak.
 
Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ödenek göndermek.
 
Birimce yapılacak tahakkukların  ödenek kontrolünü  ve takibini yapmak.
 
Ödeneklerin tenkis işlemlerinin takip ve kontrolünü yapmak.
 
Harcama yetkililerine bütçeye ilişkin gerekli bilgileri aktarmak.
 
İlgili kurumlara, bütçeleri ile ilgili bilgileri ve kanunlar gereği bütçeden ayrılan payları göndermek.
 
Bakanlıklardan muhtelif işler için gönderilen ödeneklerin ilgili kurumlara aktarılmasına ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
 
MUHASEBE BÜROSU GÖREVLERİ
 
Banka iş ve işlemlerini takip etmek ve kontrolünü yapmak.İl Özel İdaresine verilen ve kasada tutulan teminat mektuplarının süre yönünden takibini yapmak.
 
Ödemeye ilişkin mevzuatında öngörülen belgelerin tam ve doğru olup olmadığı ile maddi hata bulunup bulunmadığı kontrol edilerek hak sahiplerine ödemelerini yapmak.
 
Ödeme belgelerindeki yetkili imzaların kontrolünü yapmak.
 
Hak sahiplerinin kimlikleri ve varsa vekâletname, azilname ile banka hesabı kullanacaklara ait hesap numarası ile ilgili bilgilerin kontrolünü yapmak.
 
Muhasebe kayıtlarını bilgisayar ortamında tutmak.
 
Muhasebe raporlarını almak.
 
Kesin hesabı çıkarmak.
 
Ay sonunda ilçelerden gönderilen sarf evraklarını incelemek ve arşivleyerek denetime hazır halde bulundurmak.
 
İlçe Özel İdareleri ile koordineli olarak aylık ve yıllık hesapların çıkarılmasını sağlamak.
 
İlçe Özel İdareleri ile koordineli olarak aylık ve yıllık hesapların çıkarılmasını sağlamak.
 
Muhasebe iş ve işlemlerinin arşivlenerek denetime hazır halde bulundurmak.
 
Vergi Daireleri, Sigorta ve Emekli Sandığı’na, emanete alınan kesintilerin ödemesini yapmak.
 
Bütçe emaneti ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
 
Emanet iş ve işlemlerini yapmak.
 
İcra, sorgu, ilam ve layihaların takibini yapmak.
 
Aylık mizanların Maliye Bakanlığı’nın KBS’e ( Kamu Bilgi Sistemi) giriş ve kontrollerini yapmak.
 
Bütçe Bürosu ile müşterek yapılacak çalışma ile kesin hesabı çıkarmak.
 
İl Özel idaresinin ortağı bulunduğu birlik, şirket vb. kuruluşların  tahakkuku yapılmış yıllık katılım paylarının takip ve ödemesini  yapmak.
 
Tahakkuku yapılmış(maaş, yolluk, hakkediş vs.) ödeme işlemlerini gerçekleştirmek.
 
Birimin faaliyet alanı ile ilgili yıllık programları, stratejik plan doğrultusunda hazırlamak.
 
Sayıştay Başkanlığına gönderilmesi gereken idare hesabı ve diğer belgeleri hazırlayarak göndermek
 
Yönetim dönemi cetvellerini hazırlamak ve ilgili makamlara sunmak.
 
GELİR BÜROSU GÖREVLERİ
 
5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanunu’ndan doğan her türlü gelirin tahakkuk ve tahsilini yapmak.
 
5393-5216 Sayılı Kanunlara göre mücavir alan dışında bulunan 3194 Sayılı İmar Kanunu kapsamında kaçak inşaatlardan dolayı tahakkuk etmiş imar para cezalarının takibi ve tahsilini yapmak.
 
Yürürlükten kaldırılmış olan Taşocakları Nizamnamesi ve Maden Kanunu kapsamında verilmiş olup da tahakkuk etmiş idari alacaklar ile kaçak malzeme bedellerinin tahsiline ait iş ve işlemleri yapmak.
 
Birimlerce encümene sunulan ve sonucunda karar verilen cezaların tahsilatını yapmak.
 
İl Özel İdaresi’nin iştirak ve ortaklıkları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek.
 
2863 Sayılı Kanun ile değişik 5226 sayılı kanun kapsamında kültür katkı paylarının tahsilatını yapmak.
 
Aylık gelir tablolarını oluşturarak ilgili makamlara sunmak.
 
Gelirlerin bilgisayar ortamında takibini ve tahsilini yapmak.
 
Hukuki yollarla tahsili sağlanan işlerle ilgili hukuk müşavirliği ile koordinasyon kurularak dosyalara gelire ilişkin belgelerin konulmasını sağlamak.
 
Satışı yapılan ve kiraya verilen taşınır ve taşınmaz malların takip ve tahsilini yapmak.
 
İdare kaynaklarının artırılması amacıyla gerekli araştırmaları yapmak veya yaptırmak.
 
PLANLAMA VE RAPORLAMA BÜROSU GÖREVLERİ
 
İdare’nin stratejik planının hazırlanması ve revizesinin yapılması ile ilgili koordinasyonun sağlanması ve sekreter ya iş ve işlemlerini yürütmek, gereğinde danışmanlık hizmeti almak.
 
İdare’nin faaliyet raporu ve performans planının hazırlanması ile ilgili koordinasyonun sağlanması ve sekreter ya iş ve işlemlerini yürütmek, performans ölçümleri ile ilgili olarak ilgili birimlerle ortaklaşa raporlar hazırlayarak ilgili makamlara sunmak.
 
İdarenin iç kontrol eylem planlarının hazırlanması ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerini yürütmek.
 
Birimin faaliyet alanı ile ilgili yıllık programları, stratejik plan doğrultusunda hazırlamak.
 
Birimin hizmet alanı ile ilgili aylık faaliyet raporlarını hazırlamak ve raporları ilgili makamlara sunmak.
 
Birimin hizmet alanı ile ilgili aylık faaliyet raporlarını hazırlamak ve raporları ilgili makamlara sunmak.
 
Yasal mevzuat, planlar, projeler ve çalışma programı çerçevesinde İl Özel İdaresi’nin hizmet politikasının belirlenmesi için gerekli araştırmalar yapmak ve elde edilen sonuçları kapsamlı bir rapor haline getirmek.
 
Araştırma ve geliştirme faaliyetlerini yürütürken, İl Özel İdaresi hizmet birimleri, üniversite, sivil toplum kuruluşları ve diğer ilgili Kamu Kurum ve Kuruluşlarıyla ortak çalışmalar yapmak üzere işbirliği sağlamak.
 
Birim personelinin görevlendirme iş ve işlemlerini yapmak.
 
Birimin iş akış şemalarını oluşturmak.
 
İdarenin yatırım programını hazırlanmasını koordine etmek uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporu hazırlamak.
 
İç kontrol sisteminin kurulması standartların uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışma yapmak.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kilis Valiliği
  • Resmi Gazete
  • İçişleri Bakanlığı
Rüştü Zorlu Cad. Öncüpınar Mahallesi Tibil Evleri Yanı Çevre Yolu Üzeri No:1 / KİLİS
0348 813 99 68 - 0348 813 99 69 -
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız